/Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden 2017-10-18T18:55:32+00:00

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

U ontvangt een orderbevestiging van uw bestelling per e-mail. Het is daarom zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. In deze orderbevestiging bevestigen wij de succesvolle bestelprocedure en de ontvangst van de order.

Is uw website beveiligd?

Uw betaling wordt via een beveiligde lijn geleid naar de internetkassa, die de afhandeling van uw transactie verzorgt. Aan het slotjebovenin uw scherm kunt u zien dat de gegevens gecodeerd verstuurd via een zogenaamde “secure connection”. Heeft de internetkassa de betaling ontvangen, dan gaat Puur Sport uw bestelling klaarmaken.

Privacy

Wij hebben de gevraagde persoonlijke informatie van u nodig zodat wij uw bestellingen snel en correct kunnen afhandelen. Wij hopen dat u hiervoor begrip heeft. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen alles in het werk stellen om uw persoonlijke informatie te beschermen.

Uw persoonlijke gegevens zijn noodzakelijk om uw bestelling te kunnen bevestigen en te verzenden, maar ook om u na uw aankoop te kunnen voorzien van een goede en persoonlijke service.

Uw gegevens worden echter niet doorgegeven, verhuurd of verkocht aan derden en zullen uitsluitend worden gebruikt voor diensten waar u specifiek om heeft gevraagd, voorbeelden zijn het ontvangen van mailings of het plaatsen van een bestelling in onze webshop.

Hoe wordt de bestelling bezorgd?

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL.

Hoe meld ik een klacht?

In geval van een klacht verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via e-mail: info@puursport.nl. Wij streven ernaar om klachten die wij via email ontvangen binnen 24 uur te beantwoorden. In alle gevallen kunt u binnen 3 werkdagen een reactie van ons verwachten.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Mocht het product niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u dit binnen 7 dagen na leverdatum retour zenden. Wij verzoeken u uw retourzending vooraf te melden via: info@puursport.nl en duidelijk de reden van de retourzending aan te geven en of u het betaalde bedrag terugbetaald wilt krijgen of dat u het artikel wilt ruilen. Er wordt alleen overgegaan tot retourstorting als wij het product in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben: met labels en in de originele verpakking. Franco- en rembourszendingen worden op geen enkele voorwaarde door ons geaccepteerd.

RETOURADRES: Puur Sport, De Kuip 1, 4651 GV Steenbergen.

Heb ik garantie op mijn bestelling?

De algemene garantie is alleen geldig met bon/betalingsbewijs. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd. Is reparatie niet mogelijk, dan ontvangt u van ons een vervangend artikel. Indien er geen vervangend artikel voorradig is, storten wij het aankoopbedrag retour op uw rekening. Franco- en rembourszendingen worden op geen enkele voorwaarde door ons geaccepteerd.